15 Nisan 2012 Pazar

mim

Benim bal kaymak kuzenim beni mimlemiiiiş.İlk kez mimleniyorum çok heyecanlıyım : P

1. Meslegin seni mutlu ediyor mu?

 Evet.Mesleğim gereği sürekli insanlarla iletişim içindeyim bu da beni mutlu ediyor.Çenem biraz fazladır da :P




 2. Diledigin meslek miydi?
Benim asıl mesleğim kreş öğretmenliği.Kısa bir kreş deneyimimden sonra arkama bakmadan kaçtım ve kendimi turizmin içinde buldum.Çocukları kesinlikle çok seviyorum ama sevmek ile onların sorumluluğunu almak aynı şey değil.Turizm daha önce düşündüğüm bir dal değildi fakat işin içine girince bana göre bir dal olduğunu anladım.


3. Yalniz mi, iliskide mi yasamayi tercih ediyorsun?   
Varlığı huzur veriyorsa yalnızlığı napıyım.


4. Tatsiz durumlardan kacinmak icin yalan söyler misin? Dürüst ol.

Tatsız durumları sevmem sevenide sevmem :).Bu yüzden yalan söyleyebilirim.Bu yalanında başkalarına zarar vermemesini sağlarım.


5. Yabanci bir dil konusuyor musun?

Turizmle uğraştığım için ingilizce kursuna gittim ama yeterli olmadığını düşündüğüm için daha iyi kurslara gidip sertifikalarını almayı düşünüyorum.


 6. Rüyandaki evde oturuyor musun? Tasinmak veya yurt disina gitmek istiyor musun? 
Hayır rüyamdaki evde oturmuyorum.Ailemle yaşıyorum.Kendi evimi rüyamdaki ev yapmayı düşünüyorum.Yurtdışına tatil amaçlı gitmek isterim ama yaşamayı düşünmedim.Düşüneceğimi de sanmıyorum.İyi böyle şimdilik ya :)
7. Mobilya degistirmeyi sever misin? 
Buna hayır diyecek bir hatun düşünemiyorum :)
8. Cevrede hayvan korumasina hic katkin var mi?
 Olmadı.Ben sokak hayvanlarından korkan biriyim ama onlara zarar da vermem.Yemek falan veririm arada sırada ama uzağa koyar kaçarım onlar yer :)(korkuyom napıyım )


9. Televizyon ve filmleri sever misin?

Sinemayı çok çok severim ve çok sık giderim.Tv dizisi olarakta komedi tercih ederim.Birkaç tane takip ettiğim dizi var sadece
 
 10. Birakmak istemedigin kötü huylarin var mi?
Evet.Çikolatayı çook çook çoook seviyorum ve bundan vazgeçmeyi düşünmüyorum.
 Birde birinden bir kötülük gördüğümde zamanını beklerim ve intikamımı alırım.Ama tabi bunlar büyük boyutta olan olaylar olmadı hiç.Bu huyumdan da vazgeçmek istemiyorum çünkü aynısını yapınca o insana olan öfkem diniyor ve kendimi iyi hissediyorum.Evet belki olmaması gereken bişey ama huy işte.(tiksindiniz mi benden :)  )
11. Loto ve benzeri sans oyunlari oynar misin?
Bazen yılbaşlarında bir çeyrek alırım.Bazende arkadaşlarla dalgasına iddaa oynarız anladığımdan değil zıtlaşmak için (pislik miyim neyim )  :)
 Bu mim'i yazması eğlenceli oldu benim için.Umarım okurken sıkılmazsınız.
 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder