7 Nisan 2012 Cumartesi

Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel

Herkese merhabaaaa

Blog yazmaya cilt ürünlerimden başladım öyle devam edeyim dedim ve bugün de kullandığım nemlendiricimden bahsetmek istedim.Daha önce de söylediğim gibi karma-yağlı bir cilde sahibim ve kullandığım ürünlere dikkat etmezsem cildimde problem yaşayabiliyorum.Aslında birçok ürün denemek istiyorum ama denemeye kalktığımda saçma sapan bir cilde sahip olabiliyorum.O yüzden cildime iyi gelen bir ürünü yıllarca kullanabiliyorum.Bu kremle de yeni tanıştım sayılmaz aslında ama tanıştıktan sonra bir çok kez aldattım onu başka ürünlerle :).Aldattığım ürünler arasında cildime yarayan da oldu yaramayanda.Onlardan başka bir yazımda bahsedeceğim.Şuan bunu kullandığım için önce bundan bahsetmek istedim.


  

 Bu jel yapılı bir nemlendirici.İşte bu diyebileceğim bir nemlendiri değil ama kötü de değil.Hayatıma giren birçok pahalı nemlendiriciye bin basar.Bu bitince bioderma'nın nemlendiricisini denemek istiyorum.Hatta bunu bu zamana kadar neden yapmadım diye kendime soruyorum ama cevap alamıyorum :).Belkide hayatımın nemlendiricisi o olur ( ay inşallah )  :)
Velhasıl ürün iş görüyor.En azından yağlandırmıyor,sivilceye neden olmuyor.Yani bu da tavsiye edebileceğim bir ürün.




3 yorum:

  1. Kremin ismi güzelmis, Olay :D

    YanıtlaSil
  2. ne kadAra almısdın onuda yazıverseydın keske hala memnunmusun jelden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 4-5 kutu bitirdim hala kullanıyorum memnunum.fiyatı 15 tl ile 18 tl arasında değişiyor

      Sil