26 Nisan 2012 Perşembe

ROC Purif-Ac Blemish Correcting Emulsion

Herkese merhabaaaa
Kısa bir tembellikten sonra tekrar bir yazı yazmam gerektiğini düşünerek elime ilk geçen ürünü size tanıtmak istedim :)



Roc ürünlerini beğeniyorum.Şimdiye kadar kullandığım bütün ürünlerinden çok memnun kaldım.Bu üründe onlardan biri.  Purif-Ac Blemish Correcting Emulsion. Bu ürünü alırken bana nemlendirici yerine kullanabileceğimi söylediler.Denedim fakat nemlendirmede yeterli olmadığını düşünüyorum ama cilt tonunu gerçekten düzeltiyor.Akne ve siyah nokta tedavisinde de etkili olduğu yazıyor.Siyah nokta sorunu pek yaşamıyorum ama tek tük olanlara iyi geliyor.Sivilceyi geçirmiyor fakat oluşan lekelerin yok olmasında etkili olduğunu düşünüyorum. En azından bende öyle bir etki bıraktı.


Benim yanaklarımda kırmızılıklar olur genelde ama bunu kullandığım zaman minimum'a düşüyor.Aslında çok düzenli kullanmadım.Belki düzenli veya uzun süre kullansam tamamen iyileştirir.Ben bu ürünü 4-5 ay önce aldım 45 TL idi.Bu ürün yağlı ciltler için gerçekten çok çok uygun bir ürün.



Ben memnunum sizede tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder