2 Mayıs 2012 Çarşamba

ROC Soleil Protexion SPF 50

selam herkeseeee
Malumunuz artık yaz kapıda.Dolayısıyla güneş kremleri fora.Aslında evet cilt sağlığımız için güneş kremlerini yüzümüze yaz-kış kullanmalıyız fakat bende çoğunluk gibi kışın bu işlemi yapmayanlardanım.Biliyorum zarar veriyorum cildime ama yağlı bir cilde sahibim ve güneş kremlerinden illahlah ediyorum.Yüz için ayrı alıyorum yağı daha az diye ama malesef hep aynı sonuç.Bu sefer de Roc'un kremini denemek istedim.


Boynerden almıştım.Ürünü bana satan hatun"bu ürün yağlı ciltler için. Kesinlikle size çok uygun olacaktır.Memnun kalacaksınız" dedi.


Fakat kesinlikle dediği olmadı.Ürün diğer kullandığım ürünler gibi çok yağlı.Sürdüğümde uzun süre emilmiyor cildimden ve ve ve malesef ama maaalesef alnımda sivilce yaptı :( .

Ben uygun krem aramaya devam ediyim bari napıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder