7 Haziran 2012 Perşembe

Neler yaptım


kuzen 1  ve kuzen 2 yapar da ben durur muyum ?

Ne okudum
Elif Şafak- Baba ve Piç


Hangi filmi izledim
The Dictator ama sevmedim ne yalan söyleyim


Ne dinledim
  Candan Erçetin-Kırık kalpler durağında inecek var.

Ne ictim
  Bir türlü yakamı bırakmayan lanet soğuk algınlığından dolayı bol bol ilaç içtim


Ne yedim
snickers :)


Ne aldim
Golden Rose rimel - allık-ruj

Neye sevindim
Arkadaşımın kına gecesinde giyeceğim elbisemin altına çok topuklu olmayan mat beyaz bir ayakkabı arıyordum ne zamandır.Sonunda buldum ve gerçekten çok sevindim.Anladım ki artık platformsuz ayakkabı bulmak çok zor.Heleki beyaz arıyosanız yandınız.


Neye kizdim
  Sürekli ankara kaldırımlarını kazıp yolun ortasında Allaha emanet yürümemize neden olan belediyelere kızdım.


Neye sasirdim
Mat beyaz ayakkabı ve çantanın zor bulunmasına

3 yorum:

  1. biz ona sniçkırs diyoruz :D

    YanıtlaSil
  2. Aman bacim dikkatli yürü :)

    YanıtlaSil
  3. Vich idealia ürününü kullandım. Gerçekten 2 hafta sonra gözle görülür etkiler bıraktı. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil