20 Ağustos 2012 Pazartesi

Golden Rose-Dipliner

Selaaaam
Bugün size aldığıma pişman olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.Geçen hafta almıştım indirimden.Allahtan indirimden almışım yoksa verdiğim paraya çok acıyacaktım.5 TL ye aldım.Gerçi normal fiyatıda 10 lira gibi birşeydi ama yinede bu ürüne çok.Fırçası çok berbat.Sürmek için değdirdiğim anda dağılıyor ve bunu ilk sürdüğümde acelem vardı ve makyajım mahvoldu sinirden aldım duvara çarptım ama kırılmadı :) .Kuruması zaman alıyor ve siyahlığını uzun süre korumuyor.Neyse bende daha önce Loreal Super Liner kullanmıştım (çok memnun kalmıştım fiyatıda 45 TL gibi bişeydi) ve bitmişti.Bende atmamıştım kabını ve loreal'in fırçasıyla sürmeye başladım golden rose liner'ı.Böyle şeyleride hiç sevmem aslında bi ondan al buna koy falan zahmetli iş.Yinede çöpe atmaktan iyidir.Öyle böyle idare edicez artık.Uzun lafın kısası bu ürünü hiç mi hiç tavsiye etmiyorum.







loreal'in fırçası


4 yorum:

  1. olsun yine de güzel cözüm üretmissin seni ayakta alkisliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız bu loreal bana "at at illa at bitmiş işte ne bekletiyosun şu biten şeylerini odan çöp ev olmak üzere" diyip başımın etini yediğin bitmişlerden bir tanesi :).Geleceği görmüşüm demekki sen diğerlerini atarken ben bunu saklamışım gizliden :)

      Sil
    2. asdfg:D nasil olur olur, nasil gözden kacirmisim. taam taam iyi etmissin taam! :D

      Sil
  2. ben kullanıyorum gayet basit bi sürümü var.ben ilk uygaldığımda da hiç zorlanmadım.ben cok memnunum acıkcası =))

    YanıtlaSil