17 Nisan 2012 Salı

Laura Mercier Celestial - Tekli Far

Herkese merhaba

Bugün de sizlere yine severek kullandığım Laura Mercier'in tekli farından bahsedeceğim.




Ben genelde kahve tonlarında makyaj yaparım bunuda belirtmiştim bir önceki yazımda.Çok fazla renk kullanamıyorum kendime yakıştırmadığımdan.Pembe ve kırmızı tonlarını hiç kullanmıyorum.Mavi ve yeşil olarakta belli tonlarda olanları kullanıyorum.Mavi olarak kullandığım ton da fotoğraflar'da görmüş olduğunuz ton'dur.Fotoğrafta sanki simli gibi çıkmış ama öyle değil.

 Aslında biraz grilikte var bu farda.Mavi-gri bişey.Güzel bişey ama :) Bugün değişik renk makyaj yapıcam dediğimde elim genel de bu  fara gider.

 Pigmentli bir ürün,güzel renk veriyor o açıdan memnunum.Tavsiye ederim :)

4 yorum:

  1. kahverenginden uzaklaaaas :D bunlara yönel azick :B

    YanıtlaSil
  2. merhabalar farın rengi çok güzel ..bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil