16 Nisan 2012 Pazartesi

Sephora Colorful Palette Kiss From N-07

Herkese merhabaaaaa
Sevgili arkadaşlarım bugünde sizlere favorilerim arasında olan far paletimden bahsetmek istiyorum.Ben genelde kahve tonlarında farlar sürerim.Her makyajım da "bu sefer farklı renklerde  makyaj yapıcam" derim ama makyaj bitiminde bir bakarım kahverengi olmuşum :)


 
Bu paleti ne zaman aldım hatırlamıyorum ama çok severek kullanıyorum.Azıcık çizik çizik olmuş kusura bakmayın :).Aman aman pigmentli bir ürün değil ama yinede güzel renk veriyor.






Renkler çok hafif simli gibi duruyor fakat gözde belli olmuyoro simler.Olmaması da tercihimdir zaten.Sadece en açık olan renkte çok hafifçe belli oluyor ama rahatsız edici bir görünüm vermiyor.Birde alttan ikinci olan renkte hafif sertleşmeler oldu.Nedenini bilmiyorum alalı da yıllaaaaar yıllaaaar olmadı aslında.Yine de kullanımında sorun yaşamıyorum.


Sık kullandığım bir palet.Renkleri tercihim olan renkler ve palet kendi pes etmeden vazgeçmeyeceğim kullanmaktan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder