30 Mayıs 2013 Perşembe

Flormar 128

Selam kızlar.
Yine çalışmak yerine kaytarmayı seçtim ve bu ojeyi sürüp fotoğraflarını çektim.Neden bunu yapıyosun neden çalışmıyosun kızım hasta mısın nesin sen diye soracak olursanız eve geldiğimde gün ışığını pek yakalayamıyorum.Malum renk göstermek için gün ışığı lazım oda evde kalmadı :P .Bende gündüzleri alelacele ojeleri sürüp fotoları çekiyorum akşamda buraya atıyorum çok iyi yapıyorum çok da güzel yapıyorum :P .Sevdiğim ve tavsiye ettiğim renklerden.

 
Parmaklarım yamuk :)
 İşten kaytarmanın bedelini ojeyi düşürüp kırarak ödedim :(
 Neyse ki sürdükten sonra kırdım yoksa çok üzülürdüm :)
Bu on milyon kez silinmiş yıkanmış hali elimin.etrafı saymıyorum bile

1 yorum:

  1. Şansızlık bu işte. Çünkü oje şişeleri nadiren kırılır. Bende iki bücürün sayesinde iki kırılan oje görmüştüm. Berbattı :(

    YanıtlaSil