20 Kasım 2013 Çarşamba

Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation

Selam herkese

Rimmel'in bu fondotenini sizlerle paylaşmazsam çatlarım.Çünkü kendisine bayıldım.Kendisi adından da anlaşıldığı gibi likit köpük yapıda bir fondoten.Yağlı cildimden neler çektiğimi bir ben bir Allah biliyor.Cildimin fondotenimi kusmasından gına geldi.Sürekli yeni ürünler alıp denemekten de bıktım(bitirene kadar kullanamadığım için).Artık başka şeyler yapmalı dedim ve önce cilt bakım ürünlerimi değiştirdim.Tam o sırada bu fondoteni aldım ve yaklaşık 2 hafta boyunca hergün kullandım.Sonuçtan memnunum.Belki kullandığım cilt ürünlerininde etkisi vardır ama bunu kullanmaya başladığım ilk günde aynı sonucu almıştım şimdi de aynı sonuç aynı.Gün içinde her saat başı pudramı tazeleyen ben bu fondoteni sürdüğümde en fazla 3 kez tazeleme ihtiyacı duydum.Hafiften bir parlama oluyor ama önceki gibi yağlı yağlı durmuyor.Buda beni yeterince memnun etti.Benim rengim 201 Classic Beige.Fotoğraflar görüntü kalitesi açısından pek tatmin edici değil (iş yerimde cep telefonumla aceleyle çektim her zamanki gibi ama artık foto makinamı taşıyacağım yanımda ve daha sık paylaşımda bulunacağım) ama ürün hakkındaki yorumların daha önemli olduğunu düşünüyorum.Ürünü cildim kusmadı pütür pütür bir görünümde olmadı yağlanma sürem azaldı doğal olarak memnun kaldım.Yağlı ciltli arkadaşlara tavsiyemdir.Fiyatı da uygun 16 -17 TL civarıydı.Şimdi birde watsonslarda yılbaşı indirimide olur yarı fiyatına sahip olursunuz tadından yenmez.Ben stok yapmayı düşünüyorum.Sizde deneyin derim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder