27 Kasım 2013 Çarşamba

Murad T-Zone Pore Refining Gel

Selam herkese



Size Murad'ın gözenek arındırıcı jelinden bahsetmek istedim.Murad'ın seveni kadar sevmeyeni,gereksiz görenide çok.Ben sevenlerinden oldum.Gözeneklerimden çok rahatsızdım.Birçok ürün denedim ama hiç birinden fayda göremedim.Açıkcası bu biraz pahalı bir ürün ve bundan dolayı elim pek gitmiyordu.Sonra bir ara şeytan beni dürttü ve ben kendimi bu ürünle eczanenin önünde buldum(alıp çıkmış olarak.Ne kadar şuursuzca gittiysem eczane de geçen zamanı hatırlamıyorum :p).İyiki almışım dediğim ürünler arasına girdi kendileri.Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum bu ürünü ve 2 hafta gibi kısa bir sürede gözle görülür iyileşmeler hissettim cildimde.Cildimdeki ufak tefek pürüzler de azalmaya başladı.Tabiki tamamen gözeneklerim kapanmadı,küçülmedi ama rahatsız eden görünümün geçmeye başladığını görmek beni memnun etti.Ayrıca cildimdeki kızarıklıklarada iyi geldi.Serum şeklinde yoğun bir kıvamı var.4-5 ay gideceğini düşünüyorum.Bereketli bir ürün.Ben bu ürünü eczaneden 170 TL ye aldım.Bittikten sonra yine alacağım ama bu sefer internet indirimlerini takip edip internetten alacağım.





3 yorum:

  1. Merhaba bu bir temizleyici mi yoksa nemlendirici öncesi uygulanan serum tarzı bir ürün mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirici oncesi uygulanan serum

      Sil
    2. Nemlendirici oncesi uygulanan serum

      Sil